Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Przed zakupami w naszym sklepie należy uważnie przeczytać poniższy regulamin i dokładnie zapoznać się z jego treścią. Rozpoczęcie przez klienta procesu składania zamówienia, oznacza że zapoznał się z treścią naszego regulaminu, zrozumiał go i zgadza się z jego postanowieniami.
  2. Właścicielem sklepu działającego pod adresem pomidorka.pl jest firma PomiDorka Dorota Szczepaniak.
  3. Ze sklepem PomiDorka.pl można się skontaktować korzystając z poniższych danych kontaktowych.

Dane Firmy

PomiDorka Dorota Szczepaniak
ul. Magnoliowa 17; 55-230 Miłoszyce
NIP: 899-123-79-30 | REGON: 020596081

Dane Kontaktowe

Godziny pracy: poniedziałek – piątek: 9.00 – 17.00; sobota: 9.00 – 14.00

Telefon: +48 535 183 999

E-mail: kontakt@pomidorka.pl

Zamówienia

  1. Sklep internetowy PomiDorka.pl prowadzi sprzedaż przez sieć Internet na terenie całego kraju (Polska) oraz krajów Unii Europejskiej. Zamówienia składane są ze strony www.pomidorka,pl
  2.  przez całą dobę, w ciągu całego roku.
  3. Nabywcą towarów może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
  4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji.
  5. Zamówienie rozpoczyna proces realizacji po dokonaniu:
    – wpłaty na konto lub płatności przez system transferuj.pl – po zaksięgowaniu należności;
    – „pobrania” – po złożeniu przez Państwa zamówienia z zaznaczeniem tej opcji;Przy przedpłacie (przelew bankowy na konto, płatność dokonana za pomocą systemu transferuj.pl) na należności oczekujemy 3 dni robocze. W przypadku braku przedpłaty zamówienie zostaje anulowane.
  6. Zamówienia złożone w soboty, niedziele, dni wolne, wyznaczone terminy urlopowe oraz święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego po danym okresie. Realizacja zamówień odbywa się w planowanym terminie, jaki jest podany na stronie produktu (fraza: „Wysyłka”) lub od wpłynięcia należności na nasze konto w przypadku przedpłaty (nie uwzględnia się sobót, niedziel, dni wolnych oraz świąt).
  7. Do każdego zamówienia dołączamy paragon.
  8. Klient ma prawo do wycofania lub zmiany zamówienia do momentu wysłania paczki. Zmiany z tego zakresu należy ustalać drogą telefoniczną i mailową. W przypadku ustaleń przeprowadzonych drogą telefoniczną należy je potwierdzić wysyłając e-mail z podaniem nr zamówienia.

Oferta

  1. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i są cenami brutto.
  2. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.
  3. Wszystkie artykuły w naszym sklepie są fabrycznie nowe, chyba że podano inaczej.
  4. Wszelkie treści, materiały graficzne oraz zdjęcia są intelektualną własnością sklepu PomiDorka.pl i nie mogą być wykorzystywane przez firmy i osoby trzecie bez wcześniejszej, pisemnej zgody sklepu.
  5. Wszystkie znaki towarowe zamieszczone na stronach sklepu są własnością ich firm.

Dostawa

  1. Do kosztów realizacji zamówienia doliczany jest koszt przesyłki.
  2. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi przesyłanej paczki i od dostawcy: UPS (0-10kg: 26zł, 10-20kg: 28zł, 20-30kg: 30zł), Poczta Polska paczka ekonomiczna (do 1kg: 15zł, 1-2kg: 17zł, 2-5kg: 19zł, 5-10kg: 25zł, 10-15kg: 29zł, 15-20kg: 37zł, 20-30kg: 40zł), Poczta Polska paczka priorytetowa (do 1kg: 17zł, 1-2kg: 19zł, 2-5kg: 21zł, 5-10kg: 27zł, 10-15kg: 31zł, 15-20kg: 40zł, 20-30kg: 43zł).
  3. Przy paczce wysyłanej za pobraniem należy doliczyć koszt 5zł.
  4. Koszty przesyłki mogą zostać oszacowane są w koszyku, a są doliczane w momencie składania zamówienia.
  5. Wszystkie terminy w sklepie są wartościami planowanymi i dotyczą dni roboczych. W szczególnych przypadkach terminy mogą ulec zmianie.
  6. W przypadku realizacji zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności osoby odpowiedzialnej za wydanie przesyłki czy dana paczka nie ma śladów zniszczenia lub śladów prób jej otwarcia. Jeśli paczka jest uszkodzona lub niekompletna, wówczas należy sporządzić w obecności osoby odpowiedzialnej za wydanie paczki stosowny protokół szkody. W przypadku nie sporządzenia takiego protokołu, reklamacje nie będą rozpatrywane.
  7. W przypadku odmowy przyjęcia lub nieodebrania przesyłki, klient pokrywa koszty dostawy w obie strony.

Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni od wydania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy.
  2. W przypadku wystąpienia o zwrot wraz ze zwracanym produktem prosimy o przesłanie swoich danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon oraz numer konta wraz z danymi odbiorcy. Istnieje także możliwość wymiany zwracanego produktu na inny z uwzględnieniem różnic cenowych towarów.
  3. Koszty odesłania towaru zwracanego pokrywa Klient.
  4. Sklep PomiDorka.pl nie przyjmuje przesyłek nadanych „za pobraniem”.
  5. W przypadku wymiany koszty przesyłki towaru zamiennego ponosi Klient.
  6. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu.
  7. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Reklamacje

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. w terminie do 14 dni od daty przystąpienia do procedury reklamacji. W pierwszej kolejności produkt przechodzi naprawę, jeżeli nie jest możliwa naprawa usterki, produkt zostaje wymieniony na nowy lub dokonujemy zwrotu kosztów produktu.
  2. Reklamowany produkt należy przesłać wraz z wszystkimi jego elementami, kompletnym opakowaniem, danymi klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon, nr konta i dane jego odbiorcy) oraz opisem wady fabrycznej.
  3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi Klient.
  4. W wypadku reklamacji sklep PomiDorka.pl nie przyjmuje przesyłek nadanych „za pobraniem”.
  5. Nowy produkt, zastępczy dla reklamowanego zostanie przesłany w przeciągu 5 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji na koszt sklepu PomiDorka.pl.
  6. W przypadku uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika wszelkie koszty procedur związanych z reklamacją ponosi Klient.

Polityka prywatności

  1. Składając zamówienie w sklepie internetowym PomiDorka.pl klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie PomiDorka.pl oraz na ich przetwarzanie i przekazanie innym podmiotom w celu niezbędnym do realizacji umowy (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep internetowy PomiDorka.pl.
  2. Dane osobowe są przechowywane i chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. Klient, dokonujący zakupu w sklepie PomiDorka.pl wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie PomiDorka.pl oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r.).

Postanowienia końcowe

  1. Powyższy regulamin to jedyny dokument określający zasady składania zamówień w sklepie PomiDorka.pl.
  2. W przypadkach nieokreślonych w regulaminie zastosowanie ma polskie prawo oraz netykieta.
  3. Ewentualne problemy i niedogodności przy realizacji zamówień rozstrzygane będą za porozumieniem stron. W przypadku braku porozumienia spory będą rozstrzygane na drodze sądowej.